15.3.17

Пісенний конкурс Євробачення 2017

Пісенний конкурс Євробачення 2017 буде шістдесят другим щорічним конкурсом. Він проходитиме в Україні в місті Київ, після перемоги Джамали[4] в 61-му конкурсі «Євробачення» року в Стокгольмі з піснею «1944». Конкурс проходитиме в Україні в Києві вдруге після 2005 року. У конкурсі візьмуть участь 43 країни.




Місце проведення

Докладніше: Україна
Пісенний конкурс Євробачення 2017 is located in Україна КиївКиїв ЛьвівЛьвів ДніпроДніпро ХерсонХерсон ОдесаОдеса ХарківХарків
Розташування кандидатів на місто-господаря конкурсу
Станом на 19 травня 2016 року міські голови п'яти міст України висловили бажання провести Євробачення 2017 в своєму місті. Заступник головного директора НТКУ Вікторія Романова заявила, що місце проведення Євробачення 2017 буде остаточно визначене наприкінці літа чи на початку осені

15 травня 2016 року міський голова Києва Віталій Кличко заявив, що Євробачення 2017 може бути проведено на НСК «Олімпійський». Міністр культури Євген Нищук також назвав НСК «Олімпійський» найвірогіднішим місцем проведенням конкурсу
Про бажання приймати Євробачення заявив голова міста Одеси Геннадій Труханов та голова міста Дніпра Борис Філатов.
Голова Львова Андрій Садовий запевнив, що місто готове провести Євробачення на найвищому рівні, говорячи про стадіон «Арена Львів», на якому проводили фінальну частину Євро-2012. Крім того, він нагадав, що у Львові планували збудувати комплекс до Євробаскету-2015, але зупинили це будівництво.

16 травня 2016 року голова Херсону заявив, що місто готове прийняти Євробачення 2017.

Символіка

Кожного року країна, що приймає пісенний конкурс, своїми силами розробляє логотип, гасло і окремий фірмовий стиль, який використовується в усій продукції, присвяченій конкурсу, а також для оформлення сцени, рекламних елементів, транспорту тощо. 30 січня 2017 року Україна представила свій логотип конкурсу.

Ним стало стилізоване намисто із гаслом «Celebrate diversity» («Шанувати розмаїття»). Замовники логотипу з UA:Першого пояснили, що лого доповнює творчий дизайн пісенного конкурсу. Це традиційне українське намисто, яке символізує розмаїття і є оберегом.

Вибір претендентів відбувався у відкритому режимі на платформі Prozorro, до тендеру було допущено лише українських дизайнерів, його було завершено 29 грудня 2016 року. В тендері перемогла українська компанія «Група РЕ Дизайн». Ціна за розробку фірмового стилю склала 420 тис. грн (14.500 євро), додатково державою було витрачено 48.000 грн (1.600 євро) на «розробку і втілення дизайну
Джерело

Немає коментарів:

Дописати коментар

Почему детям до года нельзя пить фруктовые соки

Детям до одного года ни в коем случае нельзя давать фруктовые соки, утверждают специалисты из Американской академии педиатрии (American...